torsdag 15. juli 2010

lenge siden





og vi koser oss bare mer og mer-
Fia har vært på mange turer og begynner å nå å bli kjent i område, og neste tur på hjemmelige trakter vil gå til Klofjell og siden Mesberget, hit skal vi med ett vennepar og deres to hunder-

Men, først litt ferie, og enda mer turer i vårt lands vakre natur, vi setter kursen mot Valdres og fjellene der og håper på litt finvært så vi kan komme oss opp en topp-
Så drar vi til gamle trakter, Lillehammer-
Siden vi skal ut på mange langturer har vi kjøpt belte til å ha på oss og enn kjekk vannflaske til Fia mor, og ingenting er så godt som rennende fjellvann en varm sommerdag:)

Når vi så har vært hjemme en liten tur setter vi kursen mot Namnå og Fia sin 2 mamma, som Lars Jørgen sier, her skal vi lære oss napping, det trengs.... men engang så blir jeg mester-

I dag blir jeg litt alene hjemme, alle skal bort og jeg må vente på matfar som kommer 1 time etter at mor er gått ut døren-
Matfar er en artig fyr og jeg legger meg bare pladask rett ned med mine vakre øyne når han sier jeg ikke kan være med ut i garasjen, noen ganger klarer Fia og sjarmere lenge nok andre ganger ikke, de gangen det ikke går ligger hun foran døra og venter til han kommer inn-
Herlig!

Det er iallfall helt sikkert at vi koser oss og lett lar oss sjarmere:)

Nå skal vi nyte sommer, forhåpenligvis litt mer sol og før vi vet ord av det er det igjen skolestart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar