søndag 21. mars 2010

søndag





og snart ny uke- Nå venter jeg på to frøkner, Anniken og Iselin som skal komme snart, og de skal få nystekte boller og kakao, det trenger vi i dag, var så trist å våkne til snøvær i dag:(((
I dag har jeg vært ute på to lengre turer og nå sover jeg på skinnfellen min ved siden av sofaen, jeg får ikke lov til å gå oppi sofan selvom jeg har veldig lyst, men de som bor sammen med meg sitter på gulvet sammen med meg, og da går det bra-
Her er litt av huset og en flott vinterdag, det vi ser her er fra ett sted matfar lager mange lyder, dette er de to vinduene som kommer i loftstuen til eldstemann på 14 år, han bor i 2 etasje alene.
Så her oppe har jeg så vidt sett hvordan det er, matmor og matfar sier jeg får bli trygg nede først og de vil ikke at jeg skal falle i trappen.
Etter råd fra Kari-Anne blir jeg nå løftet opp på vaskemaskinen flere ganger om dagen og noen ganger står jeg så fint at de rundt meg "jubler" og smiler fra øret til øret, jeg må vist trene til jeg skal på valpeutstilling i Mai-
På en av turene i dag traff vi en hyggelig dame som syntes jeg var så fin og at jeg hadde ett flott utrykk og det likte vi høre for jeg er jo den peneste:)))og det var jo noe av utrykket matmor falt for også-

Håper alle der ute får en flott uke også satster vi på at snøen snart forsvinner-

Klem fra Fia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar