torsdag 22. april 2010

er vi ikke fine:0)




















Her er vi på tur til Kvendammen, og vi storkoste oss både lille meg, Anniken og matmor- de tobeinte koste seg med nybakte boller mens jeg fikk godis når jeg kom og ikke minst hørte, for det er det ikke støtt jeg gjør......men med langline kan både jeg og eiere kose oss og det er så kjekt!

I dag har matmor og jeg gått i skogen, det luktet rart der så jeg var litt høyt og lavt, de har hogd masse og det vist det som luktet, i denne skogen kommer vi til å gå masse turer-

Og i kveld gjør vi oss klare til å besøke Eidsvoll hundeklubb, det ser vi frem til og torsdager fremover blir vi å finne der:)
Her skal vi trene miljøtrening, lydighet og neste sommer prøver vi oss på agility, det er det Anniken som vil gjøre sammen med meg, og mamman og pappan til Anniken har sagt at det får vi lov til-

Forresten så kom det opp noe rart i går, en trampoline som de står og hopper og ler på, hjelpes meg så mye rart de driver med...

Hilsen Fia

1 kommentar:

  1. Så fine bilder og det er så godt at dere koser dere med Fia.
    Dere er kjempeflinke vi snakkes snart igjen.

    SvarSlett